Twitlimit x(
post Monday 24 December 2012 speech bubble 0 comment(s)

Follow , follow x)
Haloww ~ See the title ''twitlimit'' Menci betul dengan limit - limit ni. Hate hate hate ~ Aku yakin pengguna twitter lain pun mesti benci dengan twitlimit ni :( Tengok sekarang aku dah kena limit aku nak buat apa ? :/ Nasib baik aku ada blog taw. Huh ! Nasib berbaik K. Terpaksa lah aku kena tunggu lagi sejam nak tweet balik. Double betek deh -.-

Hmm, background aku dengan Yana sama taw. Huahua *batak* See ? Aurel kononyaaaa ~ Haha! Aku pun sebenarnya sayang gile dengan twitter ni. Sampai fb pun aku abaikan. Haha! Aku dah tak kisah dengan facebook. Yang penting twitter. Tapi aku ingat facebook bila aku dah kena twitlimit macam sekarang ni. Haha!

Banyak aku gelak. Haha! Gelak lagi. Haha! Gelak lagi. Haha! :D Now 5.30. Aku tengah tunggu cerita CBDPAA . Tak sabar ni. Cerita dia best. Mesti semua tengok cerita. Double best :) Yeehak yeehak. Aku suka tengok alex dengan Luna. And Billy dengan Laura. Perghh ! Sweet couple gitu lorh ~

Bosan ! Nak buat apa ni. Aku text Sham dah lah tak balas -.- Aaaahh ! Biar lah :> Dah - dah tak tahu mau cakap apa. Double byebye x) Assalamualaikum. Love love love you :)

+ follow
soot sprite(s)
tagboard
◄ OLDER ENTRIES | HOME | RECENT ENTRIES ►

Theme by latteu